« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie.

2. Stwierdzenie kworum.

4. Przyjęcie protokołu nr XXIX/21 z Sesji Rady Miejskiej w Strzegomiu.

6. Podjęcie uchwał:

c) w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Strzegom lub jej jednostkom organizacyjnym oraz wskazania organu lub osób do tego uprawnionych, określenia warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną, a także niedochodzenia należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Strzegom lub jej jednostkom organizacyjnym,

d) zmieniająca uchwałę w sprawie zasad udzielania, trybu postępowania oraz sposobu rozliczania dotacji celowej z budżetu Gminy Strzegom na dofinansowanie kosztów inwestycji z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej, związanych z budową przyłączy kanalizacyjnych budynków do gminnego systemu kanalizacji zbiorczej,

e) zmieniająca uchwałę Nr 57/21 Rady Miejskiej w Strzegomiu z dnia 28 czerwca 2021r. zmieniającą uchwałę Nr 56/17 w sprawie przyjęcia regulaminu udzielania dotacji celowej ze środków budżetu Gminy Strzegom w ramach programu priorytetowego pn. „Ograniczenie niskiej emisji na obszarze województwa dolnośląskiego”,

h) w sprawie powierzenia Burmistrzowi Strzegomia uprawnienia do ustalania cen i opłat za korzystanie z gminnych obiektów kulturalnych i urządzeń użyteczności publicznej na terenie Gminy Strzegom,

j) w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających na członka Rady Sołeckiej na terenie sołectwa Jaroszów,

l) w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających na członków Rady Sołeckiej na terenie sołectwa Olszany.

m) zmieniająca uchwałę Nr 11/21 Rady Miejskiej w Strzegomiu w sprawie ustalenia wysokości opłaty za pobyt oraz maksymalnej opłaty za wyżywienie dziecka w żłobkach prowadzonych przez Gminę Strzegom

7. Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Gminy Strzegom z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok.

8. Zapytania, oświadczenia, interpelacje, wolne wnioski.

9. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej