Porządek obrad
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Powołanie Komisji Wnioskowej.
5.
Przyjęcie protokołu nr XIX/25 oraz XX/25 z Sesji Rady Miejskiej w Strzegomiu.
a)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Strzegom,
b)
w sprawie zmian budżetu Gminy Strzegom na 2025 rok,
c)
zmieniająca uchwalę Nr 102/25 Rady Miejskiej w Strzegomiu z dnia 30 października 2025 r. w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
d)
zmieniająca uchwałę Nr 52/20 Rady Miejskiej w Strzegomiu z dnia 17 lipca 2020 r. w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej przez Gminę Strzegom Województwu Dolnośląskiemu w zakresie opracowania dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Granitowa obwodnica - wyprowadzenie transportu górniczego z miejscowości na terenie Gminy Strzegom, Dobromierz i Mściwojów",
e)
w sprawie ustalenia cen za usługi przewozowe świadczone środkami lokalnego transportu zbiorowego organizowanego przez Gminę Strzegom oraz sposobu ustalania wysokości opłaty dodatkowej i manipulacyjnej,
f)
zmieniająca uchwałę Nr 88/20 Rady Miejskiej w Strzegomiu z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Strzegom,
g)
w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w obr. wsi Graniczna, w gminie Strzegom,
h)
w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2026 – 2030,
i)
zmieniająca uchwałę nr 75/25 Rady Miejskiej w Strzegomiu z dnia 21 sierpnia 2025 r. w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia, w tym schroniskach dla osób bezdomnych i schroniskach dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi,
7.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2024/2025.
8.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Strzegomia między sesjami.
9.
Informacja o pracach Przewodniczącego Rady między sesjami.
10.
Zapytania, oświadczenia, interpelacje, wolne wnioski.