Porządek obrad
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Powołanie Komisji Wnioskowej.
5.
Przyjęcie protokołu nr XVII/25 oraz XVIII/25 z Sesji Rady Miejskiej w Strzegomiu.
a)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Strzegom,
b)
w sprawie zmian budżetu Gminy Strzegom na 2025 rok,
c)
w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości,
d)
w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Strzegom,
e)
w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów,
f)
w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
g)
w sprawie udzielenia zgody na zawarcie umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego,
h)
w sprawie przejęcia przez Gminę Strzegom zadania Powiatu Świdnickiego pn.: "Budowa dróg rowerowych w Gminie Strzegom - ETAP I na trasie Godzieszówek - Tomkowice – Strzegom",
i)
w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej przez Gminę Strzegom Powiatowi Świdnickiemu w ramach realizacji zadania pod nazwą: "Budowa dróg rowerowych w Gminie Strzegom - ETAP I na trasie Godzieszówek - Tomkowice – Strzegom",
j)
w sprawie nadania nazwy ulicy w Strzegomiu,
k)
zmieniająca Uchwałę nr 83/25 Rady Miejskiej w Strzegomiu z dnia 25 września 2025 r. w sprawie przyjęcia zasad przeprowadzania naboru wniosków o zawarcie umowy najmu, w tym określenie kryteriów pierwszeństwa, zasad przeprowadzenia oceny punktowej oraz obowiązkowej kaucji dla lokali mieszkalnych budowanych z wykorzystaniem finansowania zwrotnego i wsparcia z Funduszu Dopłat oraz planu rozwojowego,
l)
w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Strzegom z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 rok”,
m)
w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Strzegomia,
n)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie.
7.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Strzegomia między sesjami.
8.
Informacja o pracach Przewodniczącego Rady między sesjami.
9.
Zapytania, oświadczenia, interpelacje, wolne wnioski.