Porządek obrad
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Powołanie Komisji Wnioskowej.
5.
Przyjęcie protokołu nr XVI/25 Sesji Rady Miejskiej w Strzegomiu.
a)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Strzegom,
b)
w sprawie zmian budżetu Gminy Strzegom na 2025 rok,
c)
w sprawie przyjęcia zasad przeprowadzania naboru wniosków o zawarcie umowy najmu, w tym określenie kryteriów pierwszeństwa, zasad przeprowadzenia oceny punktowej oraz obowiązkowej kaucji dla lokali mieszkalnych budowanych z wykorzystaniem finansowania zwrotnego i wsparcia z Funduszu Dopłat oraz planu rozwojowego,
d)
w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w obr. 2 miasta Strzegom,
e)
w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w obr.5 miasta Strzegom,
f)
w sprawie zmiany przebiegu ulicy Spacerowej w mieście Strzegom,
g)
w sprawie wyznaczenia przedstawicieli Rady Miejskiej w Strzegomiu kadencji 2024-2029 do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Strzegomiu kadencji 2025-2028,
h)
w sprawie nadania tytułu "Honorowego Obywatela Strzegomia",
i)
w sprawie zwołania Zebrania Wiejskiego w sołectwie Goczałków w sprawie odwołania i powołania 3 członków Rady Sołeckiej,
j)
w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających na członka Rady Sołeckiej sołectwa Międzyrzecze,
k)
w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających na członka Rady Sołeckiej Sołectwa Stanowice,
l)
w sprawie uchwalenia Statutu Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzegomiu,
m)
zmieniająca uchwałę Nr 52/20 Rady Miejskiej w Strzegomiu z dnia 17 lipca 2020 r. w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej przez Gminę Strzegom Województwu Dolnośląskiemu w zakresie opracowania dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Granitowa obwodnica - wyprowadzenie transportu górniczego z miejscowości na terenie Gminy Strzegom, Dobromierz i Mściwojów".
n)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie.
7.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Strzegomia między sesjami.
8.
Informacja o pracach Przewodniczącego Rady między sesjami.
9.
Zapytania, oświadczenia, interpelacje, wolne wnioski.