« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie.

2. Stwierdzenie kworum.

3. Przedstawienie porządku obrad.

5. Podjęcie uchwał:

c) w sprawie udzielenia pomocy finansowej przez Gminę Strzegom Powiatowi Świdnickiemu na realizację zadania pn. ,,Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2888D w miejscowości Olszany - etap II",

f) w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w części tekstowej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w obrębie 2 miasta Strzegom

h) w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w obrębie wsi Kostrza, w gminie Strzegom

j) zmieniająca uchwałę Nr 56/17 Rady Miejskiej w Strzegomiu z dnia 21 sierpnia 2017 r. w sprawie przyjęcia regulaminu udzielania dotacji celowej ze środków budżetu Gminy Strzegom w ramach programu priorytetowego pn.: "Ograniczenie niskiej emisji na obszarze województwa dolnośląskiego",

k) w sprawie połączenia jednostek budżetowych Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzegomiu oraz Dziennego Domu Pobytu „Senior-Wigor” w Strzegomiu

7. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Strzegomia między sesjami.

8. Informacja o pracach Przewodniczącego Rady między sesjami.

9. Zapytania, oświadczenia, interpelacje, wolne wnioski.

10. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej