Porządek obrad
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu nr XIV z Sesji Rady Miejskiej w Strzegomiu odbytej w dniu 17 stycznia 2020 roku oraz protokołu nr XV z Sesji Rady Miejskiej w Strzegomiu odbytej w dniu 29 stycznia 2020 roku.
5.
Powołanie Komisji Wnioskowej.
6.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
zmian wieloletniej prognozy finansowej Gminy Strzegom na lata 2020- 2030,
b)
zmian budżetu Gminy Strzegom na rok 2020,
c)
w sprawie ustalenia górnych stawek opłat za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
d)
zmieniająca uchwałę Nr 57/03 Rady Miejskiej w Strzegomiu z dnia 26 czerwca 2003 r. w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Strzegom,
e)
w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w obrębie 3 oraz w obrębie 5 miasta Strzegom,
f)
zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zasad udzielania dotacji z budżetu Gminy Strzegom, na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, znajdujących się na terenie Gminy Strzegom.
g)
nadania imienia Publicznemu Przedszkolu Nr 3 w Strzegomiu,
h)
nadania imienia Publicznemu Przedszkolu Nr 4 w Strzegomiu,
i)
organizacji wspólnej obsługi administracyjnej i finansowej jednostek organizacyjnych zaliczonych do sektora finansów publicznych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Strzegom,
j)
przyjęcia "Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Strzegom w 2020 roku",
k)
utworzenia na terenie gminy Strzegom ośrodka wsparcia pod nazwą Klub SENIOR+,
l)
zmieniająca uchwałę Nr 128/18 Rady Miejskiej w Strzegomiu z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie ustalenia składów osobowych stałych komisji Rady Miejskiej w Strzegomiu.
m)
w sprawie upoważnienia Burmistrza Strzegomia do ustalenia cen i opłat za usługi cmentarne
7.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Strzegomia między sesjami.
8.
Informacja o pracach Przewodniczącego Rady między sesjami.
9.
Zapytania, oświadczenia, interpelacje, wolne wnioski.